Bröder


18 mars 2013, tjugo hela år har gått sen jag fick en lillebror! Då var han liten, söt, hjälplös och ömtålig. Nu har han vuxit om mig, kan köra bil och bygga hus, spela gitarr och sjunga och när man pratar med honom säger han inte bara ga-ga-ga, han har gått och blivit smart och snäll och rolig! Det kunde man inte tro på den gamla goda tiden :) 



I helgen har jag alltså varit uppe i Piteå och firat gossen, mycket kul att träffa släkten och mycket gott att äta mammas fika! Mycket roligt att äta glass och spela spel med Piteåvännerna och mycket spännande att se lillebror nr. 2 spela innebandy. Bra helg alltså!


Oh yeah, 16-åringen är min bror. Har lärt honom allt jag kan. 

 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Men pussgurkor, så söta!!

    2013-03-18 | 23:13:43

Kommentera inlägget här: