Lycka i ett brev


Sååååå, brevet då
!!! :) Jag och några av mina favorittflickor drog igång en egen variant av pysselutmaningen som snurrade runt på Facebook här kring nyår. Vi ska under året skicka något vi själv pysslat ihop till varandra, och igår kom alltså mitt första paket!!!! Att för det första få ett paket i brevlådan är ju ren lycka, att det sen innehåller ett handskrivet brev och överraskningar gör ju att man vill skutta (jag gjorde det.)!!!

Och vad tror ni jag fick då!? JO, en supersöt ask med jättefina receptkort i! OCH ett hemmagjort armband!!!! 






Stötte på problem när jag skulle ta kort på armbandet... Hur sjuttsiken tar man bild på sin arm utan att den ska se ut som en fet stock med en död hand på!? Det var iallafall superfint som ni kanske ser genom påsen ;) Om ni känner att ni också vill baka alla söta saker som jag nu ska baka kan ni gå in på Emmas blogg, recepten finns nämligen där också!! Lyckos er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: