Att springa en halv mil i pyjamas


Jag har ju börjat springa.
OM nu någon på jordklotet lyckats missa detta. Har varit så nöjd över mig själv och min plötsöiga energi som tagit mig lägre än jag nånsin trott att jag skulle springa!! Trodde förresten aldrig ens att jag skulle börja springa över huvud taget. Fick iallafall lite smått panik när tjejerna igår började prata om hur opålitlig Runkeeperappen är!!!  Jag har ju litat blint på den men kände nu jaaaahaa... här kommer förklaringen till min plötsliga ork, den finns inte. Allt är ett påhitt, en dålig app som ljugit mig rätt upp i ansiktet.

Så jag åkte hem och googlade efter nån kartfunktion där man kan rita en runda och mäta hur lång den var. Testade lite olika men jag tror att den bästa var Eniro. Och det bästa av allt!?! Förutom enirokartan, det var att min Runkeeper fungerat fläckfritt! Jag var precis så bra som den sa att jag var ;) 


Vad tror ni om det här då!? Även nu i slutet av maj eller!?!?!??! ;)

Jag är förresten så taggad på mitt nya springarliv att jag imorse, när jag insåg att alla träningsbyxor var i Piteå tog en löprunda med Stina i mina pyjamasbrallor!!!! Ni får gärna fortsätta vara mina vänner ändå, vi mötte inte allt för många människor..........Lovar.

Kommentarer

  • Samira säger:

    Underbart ju!! Du och jag kanske kan bli springar kompisar i veckan? :D

    Svar: Ja det hade varit nåt! Tyvärr flyttar vi till Piteå på tisdag, så jag hinner nog inte med nån löprunda innan dess! Denna flyttstädning alltså!
    Anton Dahlbäck

    2013-05-30 | 15:51:30

Kommentera inlägget här: