Städa bara!?


Tiden flyger fram här nere. Våra munnar är nu oftast stängda, blicken är framåt istället för uppåt, mobilkameran åker inte fram lika ofta och jag vet vilken choklad jag gillar bäst på Leonidas. Bryssel känns mer som hemma, och sånt gillar jag! Men det finns en sak som inte riktigt är lika positivt med att oktober närmar sig.... Vi har ju inget hem då!! 

Ganska stor del av vår lediga tid spenderas med datorn i knät och nån lägenhetsida uppe. Nu vill jag berätta om en sak som stör mig här. FOLK SOM INTE ENS KAN STÄDA SINA LÄGENHETER INNAN DE TAR KOOOOOORT!!!!!!!!








Alltsååå... HA HA HA. 

Kommentarer

  • frida säger:

    Har ni testat kontakta svenska kyrkan? Dom brukar kunna hjälpa!

    Svar: Ja, jag gör min praktik på Svenska Kyrkan så vi har fått lite tips av dem! Nu hoppas vi bara att det håller hela vägen ;)
    Anton Dahlbäck

    2013-09-10 | 04:41:26

Kommentera inlägget här: