When christmas comes to town

Spotifya den låten om ni inte hört den!

Det var såklart inte bara walk-in-closeten som var bra denna jul, det får ni inte tro! Förutom massa andra julklappar som tyder på att jag varit otroligt snäll i år har jag ju ätit julmat några varv, sjungit julsånger, julfikat på olika ställen, varit på julkonsert i kyrkan, gått på mellandagsrean osvosv! Här ska ni få se hur det såg ut hos Långströms på julafton iallafall! :) 

Plastis och hans klappar

Världens bästa julbord, förutom att vi saknade farmors legymsallad!


Det här mina damer och herrar är världens finaste morfar!


Om jag var nöjd över mina rosa stövlar som tomten kom med!??!!? Ja. 

Obligatoriska syskonbilden framför granen. Det blir svårare och svårare att hitta en där alla ser normala ut för varje år... Ante, vad gör du här till exempel!? ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: