Att röka på eller att inte röka på


Inte såklaaart, vad tror ni om mig era dårar?

Idag har jag saknat Anton sådär alldeles förskräckligt mycket så man bara vill gråta!! I och med detta såg ungefär hela förmiddagen ut såhär: 


Efter lunch körde vi till Venice, ett superfint ställe där jag abslout skulle kunna ta en morgonrunda och en kvällsrunda varje dag. OM det inte vore för att alla verkar röka på i vart enda hörn! Eller hörn och hörn... Över allt faktiskt! Det verkar iallafall vara här man hänger om man är kung på skateboard.



Hittade mig en surfare som jag flirtade lite med.


Här kunde man shoppa om man ville. 



Lite senare, när det började bli dags för middag åkte vi vidare till Santa Monica Pier.


Hannah Es bild på glad Hanna i grodperspektiv.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Du är inte ensam! Jag tror att jag har gråtit fyra gånger i telefon med Jakob på tre veckor (och då har jag ändå varit hemma en helg..!) Men det är bara någon vecka kvar Hanna, det klarar vi båda!

    ...vem försöker jag lura? Jag känner redan hur det tåras i ögonen igen.

    ;)

    Svar: Haha, kul att jag just kommenterade typ samma på din blogg! ;) Vi måste försöka bli lite mer självständiga! Har faktiskt inte gråtit än, men det är ju nästan fyra veckor kvar så........
    Anton Dahlbäck

    2012-11-27 | 12:29:53
    Bloggadress: http://hemmahosemma.com
  • Mamma säger:

    Vad många nya väskor du verkar ha! :-)

    Svar: Tre stycken för att vara exakt. Har gett mig själv lite väskförbud på affärerna, de är ju inte allt för smidiga att ta hem i resväskan.. ;)
    Anton Dahlbäck

    2012-11-27 | 17:59:45

Kommentera inlägget här: