Vi leker O.C på Redondo Beach

Nu är det sex utslagna flickor här på Lemoli Ave.. Hela dagen har vi shoppat, ojojoj vad vi har shoppat. Vi började dock med att köra till Redondo Beach där mycket av serien O.C. spelas in. Jag var såklart i himmelriket igen då.... 

Gick och fejkgrät lite vid livvaktstornet där Marissa alltid grinar och tar tag i sitt liv osv..



...Sen grät jag nästan på riktigt när jag skulle fotas med en fetingfågel. Plötsligt vänder han sig mot mig!!!! Hade ju kunnat slå ner mig med näbben!

JA, det där är ren och skär skräck ni ser här! Bjuder på den. Men jag var rätt cool innan, bara så ni vet.
(Foto: Hanna E)

Vi kollade på utsikten som tyvärr inte var nån vidare vacker syn idag!

Sen satt vi och drack milkshakes vid samma bord som Summer och gänget brukar hänga. Satt bara och väntade på att Seth skulle anlända till sällskapet!?!? Han kom inte. 




Dagen avslutades då med shopping. Om man nu kan kalla det avslutning om det sker mellan 12-21 typ... :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: