Hanna tjatar, jag lyssnar. Not

Jag tror inte ni anar hur mycket skit jag har fått av Hanna för att jag inte bloggar nog mycket. Hot och dylikt har blivit vardag, men som den gangster jag är så skiter jag i allt hon säger. För allvarligt, hon är ju minst tjugo kilo lättare och når knappt upp till axeln på mig. Vad skulle hon göra med mig om jag inte bloggade? Lägga fingret mot en spik och säga "chillivippen", fast baklänges, och hoppas att bli stor? Nej jag känner mig väldigt trygg. 
 
Igår så var det hemresa från Piteå tidigt på morgonen efter ha träffat syrran som kom hem från Åre och ett födelsedagsfirande med tema lego. For till Umeå tidigt för att möta upp la boys från skolan på Allstar där vi käkade och såg en underbar Unitedvinst. Efteråt firade vi med nya Bondrullen. Gillar skurken. Men jag hade nog gillat vad det än var vi såg pga Unitedvinsten. 
 
Nu kom Hanna hem efter att ha varit på ICA. Hon hade köpt skinka för typ 35:- bland annat. Låter ju inte så konstigt. Men när det handlar om tio skivor skinka, alltså tio mackor, så undrar man hur det står till bakom pannbenet. Tur att hon är fin egentligen. Oftast. Ibland. 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Skriver han... i ett blogginlägg..... Du är en riktig gangster du Anton, står verkligen emot allt!

    2012-10-30 | 13:54:17

Kommentera inlägget här: