Man ska vara ute i god tid

Jag älskar att få presenter. Ja, jag vet att man egentligen ska säga "Neeej, jag vill verkligen inte ha nåt när jag fyller år" och att man ska tycka att det är mycket roligare att ge än att få. Och jag tycker verkligen om att ge presenter! Men jag måste få tycka om att få också. Få öppna något som någon valt ut just till mig, för att den tycker att jag är värd det! Det är väl jättekul!? 

SÅ, jag vet att det är ett tag till jul och så.... Men eftersom jag åker till USA på två och en halv vecka och kommer hem bara nån dag innan julafton är det ju bara tre svenska veckor kvar till jul för mig............ Då är det väl okej att klura på en liten önskelista va? (Jag vet också att jag är 21 år och inte 8, men gillar det här, OKEJ!?)

Så varsågoda mamma, pappa, alla mina fans här på bloggen som vill skicka presenter osv. Här kommer årets lista, temat är helrenovering av mig själv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: