Tandtråd, ett hyckleri

Är ledig idag. Då kommer jag på den briljanta idéen att rensa avloppet i duschen. Här kunde jag välja mellan att spela FIFA, träna, se film, ta över världen eller nå annat man brukar göra när man får en ledig dag. Det känns lite som att gå in i en stor godisbutik och komma ut med tandtråd.
 
På tal om tandtråd är något som kan få vilken professor och doktor att se ut som en idiot. Detta kan också vara det osexigaste en människa kan göra framför en annan. Ett öga som kisar och en plågad min, det är ju så man ser ut när man använder tandtråd. Lite som Quasimodo. Men det är ju klart att man ser plågad ut om man ska trycka in två händer i käften på sig själv. Som avslutning, när man är klar med tandtråden, ska man spegla sina tänder och slicka på dom för att visa för sig själv att "I'm à sexy bitch". Det är man inte då och kommer aldrig att vara.  
 
Jaja, nu är jag klar med avloppet i alla fall. Nu ska jag dammtorka. WAIT WHAT?!?! Det här kommer bli en lång dag... 

Kommentarer

  • A-L säger:

    Var försiktig med Hannas parfymflaskor då!!

    2012-10-25 | 18:46:35

Kommentera inlägget här: