Da capo, my ass

Har lugnat ner mig nu efter dagens skoldag. Min skalle ville bara explodera och skrika efter det vi utsattes för idag. Men vi tar det från början. Som jag berättat tidigare läser vi en kurs i design nu som handlar om att göra bussåkandet mer attraktivt.
 
Så nu har vi jobbat med att samla info i två veckor och idag skulle vi redovisa för klassen vad vi hade fått in för information. Inte så farligt tänker ni kanske, grymt farligt säger jag då! Eftersom vi alla i klasen fått till 99% likartad information så blev det att lyssna på 11 grupper som sa precis samma sak. Jag överdriver inte när jag säger att 99% var likartad, det var till och med så att en del av informationen, som handlade om bussföretagen, var från ett dokument som alla i klassen hade fått för att det inte gick att få tag för en intervju med företagen. 
 
Så om någon undrar vad Länstrafiken i Västerbotten har för vision så kan jag det utantill, typ...


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: