Kanske blir kallinglyft ändå

Nu känner jag att jag måste försvara mig här mot Antons påhopp! Jag blir jätteglad när han hjälper till och vill göra saker här hemma. MEN, det här med tvätt alltså...;) När jag tvättar går det till såhär: Jag sätter igång tvättmaskinen, när den är klar hänger jag upp tvätten och när tvätten är torr viker jag ihop den och lägger i byrån/garderoben. Jag HATAR att ha tvätt framme i lägenheten.

När Anton tvättar ser det oftast ut såhär: Anton startar tvättmaskinen. 

Jag blev alltså inte överlycklig att det var just den här sysslan Anton valde och när han började prata om slut kalsonger tittade jag nog på honom som om han var dum i huvet. Jag vek ju MASSA kallingar bara för någon dag sedan! Han valde iallafall att starta en tvätt.

Vi kom precis hem från Johnny och Wille som bjudit oss på middag idag. Då såg det ut såhär:


Japp, tvätten hade legat bortglömd och hjälplös i tvättmaskinen hela kvällen. Det lät även såhär.
"Oj, här hade jag visst massa kalsonger...." Suuuuuurprise! ;)

TUR att den här snygga killen är bra på väldigt mycket annat än just tvätt ;) 



Kommentarer

  • Tvätterska säger:

    Vadå "hjälper till"?! Anton ska väl sköta sin del! ;-)

    2012-09-20 | 19:41:02

Kommentera inlägget här: