Ramaskri


Vilket liv alltså! Tiotusentals läsare har mailat och ringt och hört av sig, upprörda över att jag inte visat vad man som gäst får uppleva när man bor på röda soffan hos oss!!! Är det något man vill uppleva!? Självklart ska ni få veta. ;)

På fredagen mötte jag upp Hanna vid flygbussen och vi tog oss hem till lägenheten. Hela dagen gick åt till tjejsnack och en underbar sallad tillverkades. Tjejsnacket fortsatte sedan hos Sofia där vi åt en utsökt trerättersmiddag.

Det finns många olika sätt att laga mat på. 

Lördagen spenderades på stan och sen lagade vi ännu en utsökt middag! Den här gången till 10 personer, jag ville ju såklart att Hanna skulle få träffa mina fina fina vänner! Sen skulle nattstaden Umeå visas så vi gick ut och dansade på Rex.
Jessica och Stina, snygga som vanligt!

Den här bilden är bara med för att visa min panna!! Hur jag än skrynklar och vinklar den kan jag inte återskapa denna häxvårta (?) som förevigats här. Vad är det!?!?!?

Söndagen blev en typisk Mariehemsvägen-söndag. På TV:n var det fotboll, i soffan satt det hejande människor och på bordet fanns chips och godis i överflöd. Och Manchester United vann och City tappade poäng vilket innebar glada pojkar - tur för Hanna! Och som sagt var så avslutades kvällen med en riktig tjejfilm och ännu mer godis.

Låter detta som något du vill uppleva? Hör av dig för att boka en helg innan det blir fullt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: