Tipselitips

Vad det är jobbigt att det ska finnas så många bra människor i X-factor!! Har ni missat det!? Här kommer min topp 3-lista så kan ni gå in och njuta lite ;) Klicka på bilderna för att lyssna.

Alexander Cundell
Varsågod och smält. Hur söt!?!? Nej, han sjunger inte helt perfekt men jag grinar och får rysningar, till och med på benen(!!!) Åkte ju tyvärr ut nu...... Men det här är MIN topp 3 ;) 

Simon Issa
Alltså dra en gräns!!!!! Vad gör killen!?!?

Alexander Holmgren
Nummer ett. GÅ OCH VINN.

Nu är det jag och Maria Montazami kommande timman, älskar henne. Synd bara att man måste plågas med Gunilla Persson, kan de ta bort henne från programmet!?!?!?! Jag mår på riktigt dåligt av denna kvinna. Vissa ska inte ha barn, så är det.


Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Världens bästa topplista!! Du och jag borde sitta i juryn istället;)

    Svar: Eller hur!!! Vi måste bara bli kända först. Nästa år kanske!?
    Anton Dahlbäck

    2012-09-26 | 23:01:41

Kommentera inlägget här: