Nästa gång kanske vi får skriva autograf


Vilken bra helg vi har hörrni! Finbesök från Stockholm som vill se Umeå från sin bästa sida, och det är klart hon får. Fredag blev det gomat och spelkväll med härliga människor hos oss. Och äppelpaj. Stavade äppelpaj fel fyra gånger pga mitt plåster som jag har på fingret för att jag inte bara skalade äpplena till pajen utan även halva min nagel. Karma.

Lördagen började med en hård beachvolleymatch, svetten rann och sanden fastnade. På kvällen hejade vi fram Skelleftå till vinst från All Star-soffan och precis när vi tagit på oss jackorna och skulle gå träffade vi några glada flickor som vi inte kunde missa att umgås med, så vi blev kvar! Kvällen blev dock något kortare för mig då jag hade så galet ont i min nacke. Nåt knixigt hände på volleybollen, vart är du när man behöver dig Wille!? Trots min korta kväll hann jag dock fastna på en paparazzibild. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: