Bra tips!!

Det blir lite brist på inlägg såhär i sommartider. Livet rullar liksom bara på. Ibland jobbar man, ibland ligger man på stranden och äter kakor, ibland tittar man på fotboll osv... Jag vet att det är då man ska hitta små detaljer i vardagen som man reflekterar över, för att sen dela med sig av detta här i bloggen. Jag är tydligen inte så bra på det, Anton är ännu sämre. Men nån som är väldigt väldigt bra på detta är David. Tipselitips. Rolig pappa som delar med sig av sin pappaledighet på ett underbart sätt. Jag vill också vara pappaledig, det verkar som att de som är mammalediga har så mycket mer att göra!??! ;) Den bloggen vill iallafall jag tipsa om.

Anton vill tipsa om en annan pappablogg. Eller egentligen är det David (inte blogg-David utan vår kompis David) som tipsade Anton om den när Anton tipsade om en bok som han läser (!!). Som Antons pappa tipsat Anton om. Och när Anton tipsade David om den tipsade David om att författaren har en blogg som man kan läsa. Så nu tipsar jag ER om den. Eftersom ingen av de riktiga tipsarna bloggar. Fredrik heter han och är nästan roligare än David (blogg-David alltså).... Men det vill jag egentligen inte erkänna eftersom det var jag som tipsade om David.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Haha, de är ju jätte härliga. Jag har blivit fast i deras bloggar nu ;)

    Svar: Visst är dom!? Man önskar nästan att man var bådas fru!
    Anton Dahlbäck

    2013-07-10 | 13:46:47
    Bloggadress: http://matildafernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: