Kalla mig spiderman

 
Hejbara så härligt det är i Piteå! Förutom att boka intervjuer, dela ut enkäter, leta litteratur till kandidatuppsatsen har jag faktiskt hunnit med att ha lite ledigt också. Jag kom hem för drygt en vecka sen och eftersom jag inte varit hemma sen jul hade familjen inte hunnit fira min födelsedag ;) WEEEI! Kom in till vardagsrummet där det låg en paketuppsättning helt i min smak! Paketen låg på ett U.N.D.E.R.B.A.R.T. bord.... som min kära lillebror GJORT till mig!!!!!! Ojoj. Och även jag skulle bli snickrig och gick till garaget och målade ramar nån dag senare. Måla ramar kanske inte låter så coolt och hantverkigt i era öron.. Men för en som inte ens fattade att man måste ha andra kläder när man målar kan jag säga att det var en rätt stor grej ändå. Och pappa vet hur det där ska gå till, förutom att berätta att jag måste ha målarkläder berättade han att jag måste lyssna på hans band med ett inspelat radioprogram från 85 så jag skulle komma i rätt stämnig. Det gjorde jag, och vilka fina tavlor jag till slut fick fram av detta! 
 
 
 
Jag har även hunnit med en heldag på stan med mamma som tog ut en semesterdag för att hänga med sin favoritdotter ;) Vi åt god lunch och shoppade till det lilla studentrum som jag och Anton flyttar in i på måndag! Ska visa er när grejerna är på plats! Förutom inredning råkade jag köpa ett par skor, hudvård och världens vuxnaste kaffebryggare!!!!!!
 
 
Sen har jag hängt med mina näst-favorit-pojkar (efter Anton alltså.) Vi har sett Sverige vinna silver (jo, man vinner det!!!), en annan kväll blev det Skellefteå på Challenge och en tredje var det vår tur att sporta!! JAG HAR KLÄTTRAT!!!! Panik och rädsla över den hemska höjden och lutningen på väggen. Uuuusch. Gillade inte klättring sådär supermycket, tills jag insåg att man kunde gunga och hänga upp och ner i repet och grejer! ;) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: