Hanna är borta = Ont i magen

Klart allt med mat ska gå åt pipan så fort Hanna lämnat mig ensam i lägenheten. Nu ligger jag i sängen och har ont i magen. Varför? Jo, jag ska till Piteå imorgon och vi hade väldigt mycket mjölk i kylen som gick ut imorgon. Så jag har ägnat kvällen till att dricka upp allt. Det sjuka är att jag ligger och är törsrig. Varför? Kan nog vara för att jag gjorde O'boy av all mjölk. Tog nog så pass mycket O'boy att det nog klassas som choklad. 
 
För att sammanfatta min situation så ligger jag nu i sängen med ont i magen för att jag har druckit för mycket O'boy så att magen typ sprängs. Men jag är ändå törstig på grund av allt socker jag fått i mig. Så här går det mina vänner om man lever efter devisen att  man inte ska slänga mat och dryck. Carpe diem mf

Kommentarer


Kommentera inlägget här: