Hur hanterar man nakna killar i omklädningsrummet?

Idag var jag på gymmet. Jag kan säga redan nu att träna efter devisen att "jag orkar nog lika mycket som jag gjorde när jag sist tränade i november" inte riktigt funkar. För som jag vacklade när jag gick därifrån är inte socialt acceptabelt, som ett fyllo var jag. Så om ni vill ha en billig fylla så är det bara att dumträna benen. Både huvud och ben är inte riktigt i ordning efter det.
 
Nu är det inte det jag egentligen vill blogga om, utan hur i hela friden det alltid är så att trots att det är ett stort omklädningsrum så är det alltid så att när jag ska duscha så ska även dom med skåp bredvid också duscha?
 
Det blir ju astrångt och oftast blir det en pinsam tystnad för man kan ju inte starta en konversation med två grabbar som också klär av sig nakna, som man dessutom inte känner. Jag kan ju inte säga "Tjena, så ni har också tränat. Fräscht. Snygga ben förresten, det får du säkert mycket brudar på!"  Nix det funkar helt enkelt inte. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: