De värdelösa studenterna!

 
 
Nåt säger mig att korridorslivet inte är till för folk som vill veckohandla.. En, EN (!!!) hylla i kylen är det man får. Men vi går mot strömmen och pressar!! Jag tänker inte falla in i bara-käka-mackor-student-livet. Även om jag ibland blir alldeles jättesugen på det bara för att slippa laga mat på den sega spisen och äta den i kladdkakeformen bara för att alla tallrikar är äckliga. Men vi står ut! Idag gjorde jag broccolimos till kycklingen, allså helloooo nya favorit!! Det var ju världens enkaste grej också så jag fattar inte varför jag aldrig gjort det förr!! (Koka broccoli, mixa den med typ en matsked krääämfräääsch (kan ändå aldrig stava det där...) och sätt i lite salt och peppar typ!) Så gör det till middag ikväll om ni inte testat! 
 
 
Om Anton åt det?Nej nu ska vi inte önska för mycket, såhär såg hans "tallrik" ut. 
 
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Men du, tallrikarna!! Jag glömmer dom ju hela tiden! Ska höra med J om han tar dom till t.ex. ÅC... Jag hör av mig! :)

    Svar: Haha, men det är ju upp till mig känner jag att komma ihåg dem! ;) Det är verkligen ingen fara, vi tar det när du kommer tillbaka!!! ;)
    Anton Dahlbäck

    2014-03-11 | 19:08:35

Kommentera inlägget här: