En massa nytt

 

 
Hallå. Här kikar jag fram bakom en ny muminmugg, i en ny lägenhet, i en ny stad, med 14 nya gnistrande diamanter på rätta fingret! Vad hände, undrar ni. Jamen det var ju den där kandidatuppsatsen som gjorde att jag aldrig ville se min dator igen, ännu mindre skriva nåt på det allt för välanvända tangentbordet. Sen hamnade jag där, där ingen som har en blogg får hamna... "För mycket har hänt sen sist och jag vet inte vart jag ska börja." Men nu, när inte mindre än fem personer under en mycket kort tid sagt att jag borde börja blogga igen (och ingen av dem var min mamma!) känner jag att det är dags för en nystart! 
 
Så, vad har då hänt sen sist? I stora drag har Anton blivit civilekonom, vilket gav honom ett jobb, vilket gjorde att vi flyttade till huvudstaden (YES!!!). Vi har även hunnit åka en sväng till Brasilien på fotbolls-VM, vilket är värt ett best-of-blogginlägg, later. Och diamanterna då? Jo, till slut gick han ner på knä. Återkommer med detaljer, nu är klockan halv sex på torsdagskvällen och då är det dags att börja dra sig mot Zinkensdamm för sushi och biljard. Så gör man i Stockholm.
 

Kommentarer

  • Matidla säger:

    Yes! Äntligen!! :D Ser fram emot att få höra allt om era äventyr i huvudstaden nu då! ;)

    2014-09-21 | 16:45:23

Kommentera inlägget här: