Jaha, då var det mello

 
Vill du se melodifestivalen med mig ikväll? frågade jag Anton när jag insåg att jag med mitt sprängande huvud inte skulle orka åka till Angelica och titta. Det ville han. Sa han. Nu är det mest jag som kollar medan han råkade hitta nån hockey på Paddy. Men han är fin som är med i alla fall! Några saker har jag att säga om detta program. 
  • Älskade ABBA-hyllningen! Älskar alltid hyllningar!
  • Jag hade behövt höra två toner från Alcazars låt för att höra vem det var. Inte en komplimang.
  • Glömde börja kolla i tid så jag missade Songbird... Den lät dock jättebra på snabbgenomgången!! Måste kollas upp. 
  • Vem valde kläder till Helena Pappablablabla? Jag minns de där breda bältena man skulle ha i midjan......... för typ sju år sedan!? 
  • Höjdpunkten på kvällen var helt klart att Saga Norén Länskrim Malmö presenterade Danmarks röster. Blev helt varm i själen!
  • Panetoz, vill ni flytta in i vår korridor? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: