In som Godzilla, ut som ren

 
Jag duschar ibland. Jag tycker det är underbart att dubbeldusch har allt man behöver. En flaska för allt. Frågan är ju om det räcker att kalla den för dubbeldusch. För när jag ser på vad Hanna använder borde den istället heta dussindusch. För min flaska gör mig ren, tolv flaskor och gör Hanna ren. Otroligt.
 
Hon får gärna ha alla hittepåprodukter. Men jag menar Dove "hair therapy". Alltså terapi för hår. Allvarligt, sen när fick hår känslor? Jaja, hon gör som hon vill även om jag hävdar att hon blivit fetlurad.
 
Grejen är också att hennes flaskor rymms ingen annanstans än på golvet i duschen. Vår dusch är gaska liten och jag har storlek 44 på mina fötter. Ni ser problemet. Men jag har kommit på att jag faktiskt känner mig som godzilla där klampar omkring bland höghusen (som flaskorna symboliserar) när jag duschar. Lite häftig känsla om jag ska vara ärlig.
 
Så nu får "Japan" akta sig, för det kommer både en översvämning och godzilla på samma gång.





 

Kommentarer

  • A-L säger:

    Jag nästan dog av skratt när jag läste!!

    2012-08-31 | 18:11:34

Kommentera inlägget här: