Att hälsa på Gunilla Persson


Sista arbetsdagen med kyrkan gjordes på SWEA Swedish Christmas Fair. Vi har sålt ärtsoppa och Swedish pancakes (plättar!!!), tittat på lucia och pratat med en väldans massa folk. Under luciatåget stod jag precis bakom mrs. Bitch, Gunilla Persson. Mitt Hollywoodfruhjärta bultade lite och jag kände att nåt måste jag ju säga, trots att jag knappt orkar titta när hon dyker upp i rutan. Samlade mod till mig där jag stod så söt i min tomteluva, drog på mitt bländande leende och sa med min mjukaste röst "Hej Gunilla!". Hon tittade lite lustigt på mig ett tag och svarade "Jaja, hej hej." och stegade därifrån. Förmodligen såg hon ut såhär och tänkte det är ingen klass på denna tjej i tomteluva!!


Jag dög inte, men jag ska tala om för er vem som dög: Peter Stormare. Hon klängde på honom i ungefär en kvart och bad folk ta kort på dem med hennes kamera. Hon tror nog att de är ihop nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: