Dan före dopparedan


Hallååååå och god jul på er! Jag har faktiskt kommit hem även om jag inte hört av mig, det är ju så mycket man ska hinna med såhär när man kommer hem två dagar innan jul. Anton hämtade mig på Kallax med en stor svenskt-lösgodis-påse i handen. Han kan han! Och det kan min familj också, på middagstallriken stod tre skålar med gissa vad... Godis! Att jag uppfattas så glupsk alltså.... ? ;)

Efter över trettio timmars vakenhet somnade jag gott, vaknade efter fyra timmar och då var det visst morgon i min kropp. Dö jetlag, dö. Tröttheten lär väl komma lagom till julafton. Det blev iallafall den årliga julfrukosten med världens bästa brudar och på kvällen lilla julafton med kusiner och farmor och farfar. Idag har granen klätts hos Dahlbäcks, huvuden har blivit julfina och jag har duttat Bingolotter utan framgång. Nu ska jag slå in sista julklapparna innan det är dags att sova. Eller vara vaken.... Man vet aldrig. 

Magda var på G med juicen!


Julklappsleken



"AAAAAAAAAAAaaanton du måååste vara tomte!!!!!"



 

Kommentarer

  • Hannah E säger:

    ÅÅHH.. så mysigt du har det.. härligt att ni kom fram till slut:).. hoppas du får en underbar jul med familjemys:).. själv så kommer vi fyra tjejer, johan och magnus att mysa med grillat, glögg och knäck här i sara:).. ni två saknas dock i denna lilla skara:)

    GOD JUL!

    2012-12-24 | 04:41:54

Kommentera inlägget här: