Det är bra att ha fyrtal, men i ost?

Igår fick jag krypa till korset. Choklad önskade sig Hanna efter att hon tvingat mig att se Tyskland- Sverige som senare visade sig vara en höjdarmatch. Tack Hanna men nu är vi kvitt... 
 
Idag var vi på stan. Eftersom jag har pajat två par jeans så var jag tvungen att köpa ett par nya. Men innan jag skulle fixa mig ett par nya brallor så käkade vi som vanligt på Max. Hanna beställde sitt orginalmål men jag tänkte prova nå nytt, Tripple Cheese-burgaren fick det bli. När kassören frågade om jag önskade en dipp så svarade jag automatiskt "Ja tack, en smältost". Vissa äter fyra små rätter, jag äter fyra olika burgar-ostar. 
 
När jag sen fick höra min besällning ropas ut kände jag att varför betällde jag inte chilicheese och mozarellasticksen när jag ändå var igång. Då hade min beställning varit rolig. Nu var den bara tragisk. FML.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: