Anton, nejnej mitt namn är Kalle Spann

Kollade idag igenom bilderna som våra lärare tog på oss för att de skulle kunna betygsätta oss. När jag bläddrade igenom bilderna och kom fram till min egen så slog det mig, jag är den enda i hela klassen som misslyckas med att titta i kameran. Hur sämst är jag? Jag hade en uppgift, gå fram, se in i kameran och säga "cheese". Resultatet visar något helt annat. Min min liknar den minen jag tror jag hade haft ifall jag klivit in i Willy Wonkas chokladfabrik och att han precis har sagt att allt det som finns där är gjort av godis. Se själva, det bjuder jag på.






Kommentarer

  • Jasmin Charkas säger:

    Jätte fin blogg! Hur har din dag varit hittills? :)
    -
    Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg så jag kan se svaret! (Det med den nya blogg.se designen)

    2012-09-11 | 17:47:53
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här: