Hanna 32 år, se hit!

Snabbt nappade folk på mitt inlägg om hur trevligt det kan vara att bo på röda soffan! I helgen har vi fått ha Tove här och nästa helg kommer hela tre människor! Hur de ska rymmas på soffan återstår att se.

Det är så trevligt med folk som sover över!! Jag och Hannao pratade om det förra helgen, charmen med att hälsa på någon i en annan stad. Då måste man ju verkligen sova över. Vi bestämde att vi ska göra det när vi blir riktiga vuxna också, även om vi bor i samma stad! Man får ut så mycket mer av det hela, äta frukost, dela sminkspegel, fixa håret på varandra, inte behöva avrunda kvällen och fundera på när man ska börja dra sig hemåt. Man bara tar på sig pyjamasen och sen ligger man och pratar tills någon däckar. Ni hör ju!

Härmed lovar jag mig själv att jag ska ha pyjamaspartyn med övernattning även när jag äger ett hus och ska verka vuxen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: