Jag är inte bitter

Som jag har längtat efter den här kursen som jag läser nu. Ifjol fick de som gick den göra ett jobb åt "Svenska turistföreningen" och fick fara och fjällvandra. Shit vad coolt! Jag hade funderat på vad vi kan få göra för fräna grejer. Tänk om vi ska göra ett jobb åt Ving så vi får testa åka på olika resor. Tänk om vi ska få provköra nya bilar och komma med åsikter. Så fel jag hade. 
 
Utan att säga för mycket ska vi alltså åka buss. Åka buss för att få en känsla för hur det är med bussåkande. Så bittert. Missuppfatta mig inte det verkar kul att få göra någonting sånt här. Men vilket antiklimax det blev när själva grejen blir att åka buss. Lite som att få raggsockar på julafton när man var 10 och man hellre ville ha en radiostyrdbil. Fuck Aina. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: