Sjukt kul dag

Efter helgen så har jag lyckats bli sjuK, och jag kan inte se någonting roligt med det. Oftast brukar jag som kunna se någon slags ironi eller komiskt i dåliga händelser men det här, det går inte. Näsan är röd för att jag snytit mig så sjukt mycket. Ögonen rinner som om de var inspirerade av niagarafallen och lite mer därtill. 
 
Skulle jag beskriva mitt utseende nu skulle det vara att jag är en mix mellan Sir Alex Ferguson, Kalle Anka och Hanna när hon har åldersnoja. Vad representerar de olika personerna och figuren? Den röda näsan är ju Sir Alex signum förutom att vinna. Hanna representerar såklart tårarna. Make till syndaflod när hon inser att hon inte är 16 längre har jag aldrig sett. Men Kalle Anka då? Jo det ska jag säga er, jag har inga brallor på mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: