Tårtkalas

Hejhejhej, minns ni mig!? Det är så svårt det här med att blogga på helgen, jag har så väldigt lite datortid! Fredagkväll hängde jag med underbara flickor från klassen och igår var det stan med Anton och myskväll framför en tjejfilm, han är så fin som ser dom med mig!! ;) Konstig stanvända förresten, Anton kom hem med ett par skor och jag kom hem med en såg! Det enda som stämde var att lunchen åts på Max.

Denna söndag har spenderats på Mariehemsvägen 6J, Erik har gått från 20 till 21 och även från rätt cool till totalt stil-lös! Det till utsidan söta och prickiga paketet från oss innehöll nämligen en så kallad vargtröja. Erik kände sig genast hemma i sin nya stil och tog på sig den, och tröjan var fortfarande på när vi flera timmar senare gick till Ica.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: