Då gör han comeback, det är ju ändå April

Förra veckan gjorde jag comeback på fotbollsplanen så nu när jag ändå är i farten och håller på med comebacks tänkte jag "man kanske skulle börja om att blogga...". Sagt och gjort, eller inte sagt och gjort, var tvungen att fråga Hanna vad vi hade för lösenord till bloggen. Men efter det var det sagt och gjort.
 
Hur som helst, när jag kom hem från träningen i går så öppnade lillebror dörren från datarummet och säger "Anton du som är bra på facebook, hjälp mig!". Nu finns det två sätt att tolka det där på, antingen frågade Hannes mig för att jag är...
 
1) ...duktig på teknik och kan tänka logiskt samt är bra på att lösa problem.
 
2) ...en idiot som inte har något liv utan hänger på facebook hela tiden, och borde kunna lotta in en lösning,
 
Och ska jag vara ärlig så känns det här inte som att det är 1miljon-kr frågan på vem vill bli miljonär vi har att göra med, snarare 1'000kr frågan...
 
Edit. Datorn fick slut ström när jag skulle posta inlägget. Om det beror på att jag är ringrostig på att blogga eller om det är universum som säger till mig att sluta blogga är dock oklart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: