Flickig hockey med hatt




Hej här har ni mig! Igår hade vi sittning med klassen, tema hatt!

Innan det var dags för sittningen var det hockey hos Jessica. Det var den minst ohuliganiga match jag någonsin varit med om: ost och kex, tjejer i hatt och klänning och nagellacksmålning! Men Skellefteå vann och vi hade mycket trevligt så alla var nöjda. Utom Linnéa då, Luleå-Linnéa.

Idag har jag varit hos Matilda som hade bakat scones, det mina damer och herrar är söndagslyx!! När jag kom hem kom det hit lite pojkar och hejade på AIK, den här gången var det chips och halsdukar som gällde. Och vinst såklart, stort. En annan av dagens stora händelser var även att min smak kom tillbaka efter några dagars frånvaro!! Välkommen sa jag och gick på Ica för att köpa nåt att fira med. Kom hem med en påse naturgodis och tog en nöt... Utan att känna smak. Jag vet dock inte om det beror på att smaken försvann lika snabbt som den kom eller att jag köpte naturella cashewnötter.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: