Godis och beasås


Japp, påskhelgen blev hur bra som helst! Två kalas hann vi med, en 23-årig Emma också fyllde ju ägaren till ett av dessa blanka huvuden hela 50 år. Vilken fest det blev! 


Innan dessa partaj hann vi ju dessutom med en sväng till Laukerstugan där vi pimplade utan resultat och åt korv och hamburgerdressing till kvällsmat. Och målade ägg och letade godis!

Komsi komsi små fiskarna...



Mitt bidrag, ett äggspöke! Ville nästan inte krossa honom på grund av söthet. Nu är han död.


Farfar med finkläder i stugan!?!?! Absolut förbjudet!

Nu är jag hemma i Umeå igen, ensam. Anton har övergett mig och kommer att bo i Piteå denna vår. Hur jag ska överleva återstår att se. Det började med att jag ikväll åt Nutella för att jag tyckte synd om mig själv... Kanske väger jag hundra kilo till sommaren?