Påfylld med energi och redo att återvända


Så börjar denna Piteåvistelse gå mot sitt slut. Jag åkte hit redan i torsdags efter att vi övat på att hålla myndighetsutövande samtal med skådespelare. Sjukt läskigt men ännu mer lärorikt. En sak vet jag nu iallafall, jag vill inte jobba med det när jag blir stor. Feedbacken jag fick var att jag var för positiv... Tur för mig att det finns mycket annat jag kan jobba med där jag får vara det för är det nåt jag vill vara så är det positiv. Lång och tjorvig mening, men klart slut. 

När jag kom hem blev det ganska snabbt dags för den fjärde finalen.... Eftersom sociala medier totalt har svämmat över av tankar och känslor kring detta tänker jag inte gå in på detaljer. Vill mest bara säga JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Bakade en tårta i pausen och åkte till Skellefteå och hoppade på torget på fredagen.


I helgen genomfördes "24" som är det största vårtecknet som finns för tionde (!!) året i rad, så nu är det vår på riktigt! Så mycket bra musik har jag fått lyssna på, höll dock bara ut till klockan 02.00 den här gången.... Man är ju inte 14 längre som rynkorna i pannan talar om. Och för er som undrar vad 24 är kan jag snabbt berätta att det är ett event i Bergsviken som bjuder på tjugofyra timmars musik i sträck och flera hundra människor kommer och lyssnar under dygnet. Varje artist har ungefär 45 minuter var, och när det är rock passar man på att gå till serveringen och äta sallader och mackor och tårtor och godis och... Ja ni fattar. Här kan ni läsa om årets upplaga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: