Hej och god jul Piteå!


"...(låång tystnad.).........................men......men?......", sa min mor när jag plötsligt stod i öppningen in till vardagsrummet tre dagar tidigare än jag sagt. Och mormor var tvungen att vrida på mig så jag fick hall-lampan i aniktet så hon verkligen SÅG att det var jag. Nu är vi alltså på svensk mark och jag älskar det! Staden är inte julpyntad med samma engagemang som Bryssel, men här finns det gratisa (hehe?) julpyntet snö, och det finns familj och vänner och det här kommer bli en underbar jul!! 

Igår hade jag först världens bästa lunch med oerhört efterlängtade Hanna och Emma, och på kvällen var vi en hel drös med folk hemma hos Adam. Idag blir det lite julklappsinslagning, julmatshandling och family dinner i Blåsmark! 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: