Skit i dem!

För någon vecka sedan läste jag en debatt eller vad det nu var om bloggar. Någon som ifrågasatte vem som läser sånt egentligen. Folk höll med om att det var tråkigt och ute, det funderades på hur de som bloggar egentligen tänker: "Tror de verkligen att vi bryr oss om deras liv!?".. Sen dess har jag inte varit så sugen på att blogga. För det är väl sant, varför skulle någon vara intresserad av mitt liv? Men nu har jag ångrat mig. Bara för att de där tråkiga människorna skriver att de tycker det är tråkigt att läsa betyder ju inte det att alla tycker så! Vi har ändå en skara som är in här varje dag och hoppas på att nån ska ha skrivit (jag utgår i alla fall från att ni vill det). Plus att jag själv tycker det är kul att gå tillbaka och läsa egna blogginlägg från förr! SÅ nu tänker jag blogga ändå, om små skitsaker som ingen bryr sig om! Den som vill får läsa och den som tycker bloggar är tråkiga kan ju göra nåt annat ;)

Om ni undrar vad som hänt sen sist har jag bara gjort en massa juliga grejer! Gått på luciatåg (3 st), gått på julmarknader, ätit julig choklad, varit på adventsgudstjänster, ätit svenskt julbord, bakat pepparkakor och lussebullar, druckit glögg. Ni hör ju, man kan tro att jag är i Sverige!!! Innan december kom har vi försökt vara lite belgiska och så (förutom ostbågarna och Norrgottet vi beställde hemifrån) men i december vill jag egentligen bara bo i Piteå och ha det superjuligt där. Snaaaaaaaaaaaart kommer vi!!! 

 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Å där fick du mamma att börja gråta!! Allt har gått så bra............tills jag läser "i december vill jag bo i Piteå" och sista meningen snart kommer vi skruvade upp längtansknappen till max.........vi längtar också!!!!!

    2013-12-17 | 23:57:22

Kommentera inlägget här: