Vad som komma skall


Ääääntligen är det helg!! Nu lät det som att jag haft världens sämsta vecka och det har jag verkligen inte, men jag har faktiskt längtat lite extra efter den här helgen. Anton kommer hem igen och allt blir som vanligt. Han har ju bara varit borta tre dar men ändå, livet blir så mycket bättre när han är här! Jag har till exempel ätit Felix mexikanska tacopaj till middag tre dagar i rad. Inte för att jag inte kan laga mat (okej lite därför). Men jag känner att om jag nu ska lägga ner min själ i en maträtt, som jag såklart gör varje gång, måste ju någon få smaka den!!

Nåt mer som gör den här helgen extra kul är att Viktors kommer ner och hälsar på! OCH att det är Super Bowl på söndagnatt. Då blir det storkalas på Mariehem! En ny tradition ska skapas.

Jag skulle dessutom på bio ikväll med Sofia, men nu ringde Johnny och ville bjuda på middag vilket man såklart inte kan tacka nej till!! Så bion skjuts upp till framtiden och vi hänger på Umeås gräddhylla ikväll istället! 

Och med den här bilden vill jag berätta att vi fick bullar på dagens föreläsning och plötsligt var jag övertygad om att jag går rätt linje igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: