Från valkar till framtidsplaner


Jag äääääälskar kursen vi ska läsa nu!!!! Ledarskap och organisation heter den och redan där förstår jag att ni känner att ni också vill vara med! Sen kan jag tala om att vi har världens mest underbara kvinna som kursansvarig, Kicki Johansson heter hon och jag ska bli som henne när jag blir stor. Genomglad, härlig, positiv och alldeles alldeles underbar. Lite som en kvinnlig variant av Henke Berglund för er som känner honom! 

Sååå, det riktiga livet har liksom kommit igång nu, färdigglassat så att säga. OCH, med skolstarten kommer alltid andra nya starter som ni vet... Och gissa vad..... jag ska börja träna och bli nyttig. Har ni hört den förr? ;) Det har iallaflal börjat bra med min personliga tränare idag (Wille alltså. Vi utbyter tjänster, han blir fin i håret och jag får muskler.) Så se upp på beachen i sommar, om ni ser nån som ser ut lite som Jessica Alba är det bara jag som går där och visar upp mig..... Heeehee. 

Utgångsläge: Valkig men lite söt ändå. Lycka till, mig själv. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: