Imorgon börjar allvaret


Mästerbloggaren är tillbaka! *jubel*, kanske till och med att ni *klär av er nakna och springer ut ur huset av glädje*
Hur som helst så börjar som sagt allvaret imorgon. Japp, då börjar Svenska rivieran på tv3. Eftersom jag inte fått se någonting i förtid så känns det lite extra pirrigt, eller jag kanske inte ens är med någonting. "Den här unge herr Dahlbäck är det sämsta som kunde hända svensk tv så vi klippte bort honom", eller så är det så och de valde ändå att ha kvar mig. 
 
I vilket fall som helst så känner jag att jag kommer få ha endel försvarstal här på bloggen. Och på facebook. Och på instagram. Och på twitter. Egentligen alla sociala och osociala medier som min släkt, med ärkeaset Mats Greger i spetsen (japp, han heter Greger på riktigt), kan yttra sig. För något stöd kan jag se mig i stjärnorna efter. 
 
Ensam är stark. Tro mig, jag får träna varje jul vi firar med släkten. Och då Jakob hjälpt far och farbror med en kurs i att koda hemsidor så står jag nu ännu mer ensam som hackkyckling. Har en känsla av att det här progammet inte kommer minska den faktorn. Men det bjuder jag på. Hoppas jag... 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hakkyckling?
    Går dom att haka på en dörr eller är det mer som Jay Leno?
    / Ej Greger

    2013-01-07 | 22:33:05

Kommentera inlägget här: