Jag ska aldrig mer inte laga middag


Onsdagar är Antons innebandykvällar, kvällarna då han brutalt lämnar mig ensam och övergiven. Vet inte vad jag ska ta mig till, ligger i ett hörn och skakar av osäkerhet. Nej så är det såklart inte, ikväll skulle till exempel Johnny och Wille komma hit och se Twilight med mig! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen vet ni vad som hände!? Pojkarna på 6J ringde och plötsligt var de också här och hade mage att KLAGA på min kvalitet på Twilightfilmen!!!! SÅ otacksamma. Tvingades att se Skyfall istället.......... 

Okej, den var faktiskt riktigt bra ;) Nåt som inte var lika bra var dagens middag. Har bakat idag och vi insåg att det var alldeles för jobbigt att laga middag med alla dessa smutsiga kastruller och plåtar.... Så Anton föreslog havregrynsgröt. Sagt och gjort och jag slängde hälften, vilken sörja alltså!!!! Jag ska aldrig bli en grötstudent!