Jag ger dig ett liv i rymden, Clabbe

 
Igår fyllde min pappa 48 år!! Det firade vi med att åka hela familjen till Storforsen och ha picknick, bada (inte jag! Har fått för mig att det är läskigt att bada i svart vatten. Svenskt vatten alltså.) och kolla på Diggiloo. Förutom att det finns många som är vääääldigt bra på att sjunga och härliga personligheter i det där gänget tänkte jag på lite andra saker. Till exempel att det är mysigt att vara på utekonserter, det är mysigt att ha picknick, Per Andersson är ungefär världens roligaste människa, när jag blir gravid vill jag stå på en klippa i guldig långklänning och se overkligt vacker ut. OCH att DJ Clabbe är världens pinsammaste människa och borde förbjudas på den här planeten. Han borde skickas ut i rymden och DJa på mars kanske. För jag tror inte att det finns nåt liv på mars och då kan han ju inte skämma ut sig för någon! En win-win-situation ni vet. 

Men förutom Clabbe var det alltså superbra! Och idag har jag jobbat, det är också superbra för tydligen måste man ha pengar för att leva!?!? Ikväll hade jag tänkt åka på bilbingo och vinna ännu mer pengar. Anton tycker jag är en tant, jag ska skratta honom i ansiktet när jag kommer hem med flera tuuuusen kronor, i cash. 



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: