Bröllop!!!!!

Det finns väl inte någon som fortfarande tror att jag är ihop med Anton på grund av kärlek eller nåt sånt va? Jag tänker mer såhär... Så länge jag fortsätter vara hans tjej finns alltid en chans att jag får bo i huset med den här utsikten i framtiden! Bra, då har vi rett ut det. 


På tal om kärlek så var ju vi på bröllop igår!!! Eftersom bröllop är typ det bästa jag vet (Ja, jag har ett block där jag börjat planera mitt och Antons bröllop trots avsaknad av ring på vänster ringfinger. Inte av kärlek då, för huset ni vet...... ;) Jag har kommit rätt långt faktiskt. Skulle nog kunna få ihop det till nästa vecka.) Jaja, jag var i eld och lågor hela gårdagen iallafall! Först fick jag värma upp med uppladdningen inför prinsessbröllopet, och sen fick jag gå på ett äkta bröllop. Det här betyder i sin tur att jag HAR KVAR att se prinsessbröllopet idag!!! Det är lycka. 

Det var Antons kusin Peter som skulle gifta sig med sin Jonna. Åååååååh, bröllop!!!! Inte ska ni tro att jag kunde hålla tåren borta när löftena skulle sägas och Emmy sjöng Kärleksvisan medan brudparet vandrade ut ;) Bjuder på några mobilbilder från kvällen!

I do.

Regnet öste ner och tiden man la ner på att locka håret på morgonen kunde man ha gjort nåt annat med! Men regn på bröllop betyder tur va? 
 

Fashionista-brud!

"Ni är så stiliga i era flugor, se ut som Dressmanreklamen!", ni får öva lite på den grabbar! 

Också en brudvals såklart! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: