Korvmuffins och jul

 
Jag älskar att vakna upp på julaftonsmorgon. Få tassa ner och tända granen, sätta sig och smygklämma på alla julklappar och starta en julskiva (jag vet att jag är 22 år...). Men det finns en till helg under året som är underbar att vakna upp till, Piteå Summer Games. Jag ä.l.s.k.a.r. att vakna till ljudet av visselpipor, hejande föräldrar och en speaker som ropar ut resultaten från tidigaaste morgonmatcherna. 

I helgen har jag, förutom att kolla på massa gullig femmannafotboll och heta landskaper i P16-klassen, fått se hur BRA det går för Ica Kvantum under Summer Games.. OJ. OJ. OJ. vad mycket godis och cola fotbollsspelarna köper!! Det verkar vara den hemliga energikällan inför matcherna!?!?? 

Igår avslutade vi fotbolldagen med att baka surprisemuffins! Köpte lite olika grejer som kunde tänkas passa i muffins och gjorde helt enkelt ett test. Sen rullade vi hem. 


Bli inte förvånade om jag bjuder på nötcreme-skumbananmuffins nån gång! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: