När smaker gifter sig och det galopperar i gommen

Mina fin-tjejer och en trerätters middag en sommarkväll i juni.. Tror ni det kan bli så mycket bättre än så? För tredje året i rad har vi dragit igång en sommar-halv-åtta-hos-mig-grej, världens bästa idé. Vi kör dock utan poäng och har det bara helt underbart. Jag har en känsla av att det skulle bli mycket tior annars.... Hanna O var iallafall först ut igårkväll och la ribban högt!! Förutom att äta mat spelade vi kubb, gick ner till vattnet för lite tjejsnack på en brygga i kvällssolen och Hanna hade dessutom en musiktävling på lager!!! Och är det nåt jag har lärt mig så är det att om man bara stannar nog länge kommer det till slut fram nån typ av vickning... Den här gången grävdes det fram vitlöksbröd till oss som inte hade nåt hemgångsvett ;) 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: