Och när får man vila då?

 
Det här blev en bra midsommarhelg ska jag tala om för er!! Midsommarafton började traditionsenligt med stor buffé hos Anderssons. Det är ändå nåt speciellt med föräldra-bufféerna.... Även om vi ungdomar också är superduperbra på det är det här snäppet mer avancerat. 





 
 
Efter detta kalas åkte jag och Anton vidare till Jonathan i Hortlax där det blev grillning, lekar, dans runt minimidsommarstången, kubb, efterrätt och mycket skratt. 









 
På lördagen var det dags för nästa kalas, Elsa (Antons kusin) skulle konfirmera sig och eftersom hon är en Dahlbäckare blev det såklart ett hejdundrandes kalas med så mycket ätbart så man nästan fick rulla hem. När detta kalas var slut fanns det fortfarande en stund av kvällen kvar eftersom vi har sån fin midnattssol, så vi tog en båttur ut till en ö för grillning och wakeboard. Inte för mig då...... eftersom jag fortfarande har ont i svanskotan sen hoppet från en klippa i Grekland......... !! 







 
Nu är helgen snart slut, men först ska jag tvinga familjen att ha spelkväll! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: