Vad som hände

 
Vilken lyxig helg det här blev hörrni! Den började med att jag på fredagen tog en prommenad till Intersport där jag skulle köpa överdragsbyxor, pannband och en ryggsäck. Jag kom hem med en sportbh och träningsbyxor, bra Hanna! 

Sen vill jag berätta att vi är väldigt bra på det här med att planera nuförtiden, vissa grejer iallafall. Bland annat gör vi en matlista och handlar för hela veckan på söndagarna, så även denna gång. Både jag och Anton upptäckte tidigt på fredagen att soppa var den rätt som blivit kvar (tro det eller ej!) Vi var slående överens om att detta inte var fredagsmat och bestämde att vi skulle äta nåt annat. Men vad!? Vad äter man en fredagkväll när man bara är två!? Ingen kom ihåg eftersom det här var första helgen utan besök sen jag åkte till LA där i början på november (!!) Det blev tacos. Riktigt gourmetmat. Vi lassade även på med godis och cheez cruncherz. LYX. 

På lördagmorgon kom mor, far och farmor Dahlbäck hit! Vi bjöd på scones, utnyttjade det tillfälliga bilinnehavet genom att handla en ny lampa (!!), lagade god mat, åt tårta och firade Anton som fyller år imorgon!

På lördagkvällen var det dags för den stora 30-årsfesten som vi längtat efter i flera månader!! Den levererade. Det var buffé, skratt, sång, paket, lekar och tävlingar. Och till sist dans och sång på Schlagerklubben, allt från Cara Mia till Bra Vibrationer, fantastiskt kul!! Man vill ju kunna sjunga med!?!??! ;) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: