Idag slog jag en kille på gymmet


Japp, det gjorde jag, Skulle visa muskel-Julia en axelövning och precis när jag slår ut armen böjer sig en kille fram! OJ FÖRLÅÅÅT sa jag nästan i panik och kände att nu fattar alla att jag inte hänger här så ofta, med den där koordinationen!!! Som tur var skrattade han bara. Förmodligen tyckte han att jag var töntig som sa förlåt för det där, "som att jag ens kände nåt i min stenarm!?!!?" tänkte han. Eller så var det ett supernervöst skratt för att dölja sin smärta från mitt hårda muskliga boxar-slag. Vi får aldrig veta. 

Efter att jag gjort come back på gymmet efter en och en halv månads bulkande (?) blev det lyxig torsdagsmiddag hos Julia följt av ansiktsmask, hårvård och tjejfilm. Vi såg Safe Haven och jag tror att det här är första gången Hanna Långström sett en film efter att hon läst boken som den baseras på! (Japp, jag har faktiskt läst en bok. Ända till sista sidan!!!!) Jag har aldrig förstått det där med att boken var bättre än filmen och detaljer missades och sånt där svammel. Fram till nu. Men trots att jag saknade vissa delar är det här den bästa filmen jag sett på länge. SE DEN.


Ni ser ju vem som spelar Alex dessutom........................ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: