Låt mig presentera min önskelista just nu



Jag känner att jag är i stort behov av dessa skor. Pastellfärger över huvudtaget (överhuvudtaget/över huvud taget!?!?!??!), PÅ ALLT, gör mig så glad. Ge mig ett pastellhem, pastelliga kläder, pastellsmink, en pastellbil....... Eller bara två par converse i pastellrosa och pastellturkos. Inte så mycket begärt?

Skopar nummer tre som lyser lite mer gör mig också glad. Jag tror bestämt att jag skulle springa flera mil varje dag och bli supertränad om jag bara hade de där snabba skorna... Jag tror, ännu mer bestämt, att jag ska cykla in till stan imorgon och köpa dem. Jag har ju nämligen börjat SPRINGA. Okej, jag har gjort det två gånger nu och jag trodde jag skulle dö båda gångerna.. Men det var nog bara för att jag hade dåliga skor. 

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Pasteller makes thw world lite roligare. Och fina springskor också. Ses sen!!

    Svar: Jag veeeeeet, fick dock inte köpa dem för killen på löplabbet..... Men jag fick ett par andra fina! Du ska få se du ska få se. Om du hinner förstås. Mina fötter kanske springer för snabbt...
    Anton Dahlbäck

    2013-05-15 | 15:49:32
    Bloggadress: http://lejas.se

Kommentera inlägget här: