Solen kom och kläderna försvann

Hej bloggen. Förlåt att jag inte berättat vad jag haft för mig i helgen, men jag har haft sååååå fullt upp med att få i mig all sol jag bara kan! Det hela började med att terminens sista tenta klarades vilket firades i parken. Vi skålade rosé i pappmuggar från Max, studentlyx ni vet. Solen gassade och de svarta byxorna som jag valt på morgonen kändes alldeles fel, så det var bara att cykla hem och ta på sig bikinin. Bikinipremiär, det är då man ångrar alla snöiga kvällar när man kollat på Hart of Dixie istället för att pallra sig iväg till IKSU! ;) På kvällen fick jag finbesök att äta taco med! 

Att jag är röd? Nej det är jag väl inte alls!! Ge er. 

Lördagen spenderades på gräset hos Matilda med glass och grejer. Johannes spelade gitarr och jag och Linnéa sjöng. Som taget ur en härlig film! Sen var det hockey, fick skratta Matilda och Johannes i ansiktet där. Hehe.... Åt sedan paj med tjejerna, på en filt med en picnickkorg inne i stan där det var Kulturnatta. Sist men inte minst blev det Eurovisionmys med alldeles för mycket godis. Idag, söndag, har jag legat och solat hos Jessica och Stina heeeeeela dagen. Härliga slapparsöndag. Och kanske, kanske att den här redan underbara helgen avslutas med ett VM-guld!?!?!?

Utsikten

Picknick i kvällssolen!

Jessica solar, ordentligt skyddad. Man vill ju inte råka bli brun eller nåt!!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: